יום שלישי, 28 באוקטובר 2014

מהפכה!


שלום לכולם! שמי סבי, אני בן 20 וברוכים הבאים לבלוג שלי. אני מוכר תחת הכינוי ame_sama או ame ברחבי האינטרנט. לקחתי חלק ככתב בבלוג בשם סויקה-סאן, כתבתי שם במשך שנה, אתם מוזמנים לבקר ולעקוב אחריהם, הם מגניבים לא פחות ממני! אני גולש, או יותר נכון טרחתי לגלוש די הרבה בפורום Anime-IL ואף יצא לי להרצאות לא פעם בכנסי אמא"י בשנים האחרונות. אני חובב אנימה, מנגה וכל מדיה ויזואלית מודרנית שמתקשרת לתחומים האלו ויפן בכללי כבר למעלה מ-11 שנים. אני נוהג לקנות גם מנגות, אנימה, מגזינים, משחקים (לרוב יפנים), לעיתים רחוקות פיגרים ושטויות מזדמנות כשיש כסף קטן. 

אז ברוכים הבאים לבלוג שלי, קאקומיקי, שפירושו בעברית הוא 'מהפכה' למקרה שיש כאלו שתוההים. זהו פוסט פתיחה שיסביר קצת על מה הולך להיות בבלוג, באיזה תדירות תראו פה פוסטים ועוד... 

אז... שנתחיל?


קאקומיקי הוא נכון לעכשיו בלוג אישי שלי אך ייתכן שיצטרפו כתב או כמה בהמשך, כרגע אני מעוניין לעבוד לבד על מנת להתקדם מבחינת כתיבה, אני אדם חסר ביטחון כשמדובר בכתיבה יותר מכל דבר לכן אני רוצה להשתפר ולהציג את זה בעזרת בלוג שמתקשר בתחביב הכי אהוב עליי בעולם, שזה הדרך הטובה ביותר. מעבר לזה אני מאוד נהנה לקרוא בלוגים של אנשים אחרים אבל קצת עצוב שכמות הבלוגים הישראלית בנושא האנימנגה זעיר, לכן אחרי שנה ככתב בסויקה החלטתי שהגיע הזמן לשנות כיוון ולאפשר לקהילת הבלוגים להוסיף עוד אחת לרשימה.



אתם תשימו לב לא פעם בבלוג שאני 'מעתיק' מאנשים אחרים, כלומר לא מעתיק טקסטים או ביקורות חלילה, אלא סגנונות, או אפילו רעיונות לדברים. רובם מגיעים אליי כהשראה מהבלוגרים ובלוגרי היוטיוב החביבים עליי בתחום בניהם, גיגוק, ארקאדה, הולדן ואף הבלוגרים הישראלים כמו רם קיץ וחברי סויקה סאן. וגם בלוגים משותפים וגדולים מחו"ל כמו רנדום ואפילו פוסטים רנדומלים מAnime News Network שבהרבה מקרים אני נוטה להתבסס עליהם כי אני די מחבב את הכתיבה שלהם כאשר לא מדובר בביקורת על ספציפי אלא על דברים כללים. אחד הטיפים הכי גדולים שקיבלתי הוא שאין דבר רע ב'להעתיק' כי בעצם זה עוזר לבנות סגנון משלך בסופו של דבר. סתם דוגמא למי שלא הבין, בעבר רנדום ואף בלוגים נוספים מחו"ל היו נוהגים לשים מין תמונה שהם אהבו בצידו של האתר, בבלוגים יפנים בדרך כלל השתמשו בדברים רשמיים של אנימה בשאר די יצא לי לראות תמונות של אנשים מפיקסיב, אז למשל לקחתי את הרעיון הזה ושמתי אחד גם בצד, שככל הנראה יוחלף כל תקופה. בנוסף אם כבר ציינתי אחד הדברים שהוספתי ולא יצא לי לראות בשום זה ציטוט בסוף העמוד, בעמוד הראשי למטה למטה יהיה ניתן לראות ציטוט של דמות מסוימת אשר אחליף כל תקופה.

מי שמכיר אותי יודע שאני כמעט ולא נוטה לבקר דברים, הפעם הסיפור יהיה קצת שונה כי אני כן הולך לבקר דברים, לא בתדירות גבוה כי גם אני משרת בצבא וגם התנאים שהצבתי לעצמי לא ממש יאפשרו להרבה. צורת הביקורות שלי הולכת להיות כזאת, אני הולך (נכון לתקופה הקרובה לפחות) לבקר אנימות ומנגות בלבד אשר רכשתי. הסיבה המרכזית היא בעיקר כדי לגרום לאנשים לעודד את התעשיה ולרכוש גם מוצרים אלו, לא רק לתעשיה גם לתחביב האישי שלהם, לא הרבה קונים כי הם לא יודעים איפה, איך וכמה, אז תוך כדי הביקורות אשתדל לעדכן, להוסיף ולהעשיר בידע את האוטאקו הישראלי והקטן שאולי פה ושם ירצה להתחיל אוסף משלו. סיבות נוספות הם הנוחות שאני אוכל לעבור על הדברים, בעיקר על מנגות כי פחות נוח להריץ דברים בבלוריי, כדי שאדע שלא פיספסתי דבר והעברתי את כל מה שאני חושב על אותה הסדרה לפוסט בבלוג. תנאי נוסף שהצבתי לעצמי בעניין הוא דברים שסיימתי לקנות את כולם, כלומר מנגות או אנימות שלא יצא לי לרכוש את כל הכרכים שלו, אני לא אבקר אותם עד שאסיים. נכון להיום בבעלותי 371 כרכי מנגות כאשר רק 11 סדרות שלמות ברשותי, באנימה הכל אצלי מלא כי אני לא נוטה לקנות בחלקים וממתין למקבצים של כל הסדרה, 8 אנימות בניהם סרטים וסדרות שאני גם אוכל לסקר, אז סך הכל כבר יש 19 פוסטים שאוכל לכתוב, נפלא נכון?

בקשר לשאר הדברים כרגע אני די מגביל את עצמי אבל יהיו דברים אחרים גם, אל דאגה, גם ברגע שיתפנה לי יותר זמן אשתדל לגוון ולעניין את הקהל עוד יותר, וכמובן אם יהיה ביכולתי לעדכן על דברים כמו סדרות חדשות וכדומה כי בדרך כלל זה מה שמעניין את קהל הקוראים. השתתפות בקואופרטיב אנימה הוא גם חלק מהדברים השונים שתראו כאן.

עקב שירותי הצבאי אני כרגע בתירדות של 2 פוסטים בחודש, לצערי זה מה שאוכל להבטיח אבל מקווה שאם הזמן אכפיל את המספר. 

את רוב הלוגואים והתמונות שתראו בפוסטים השונים ככל הנראה יגיעו מאתר פיקסיב, ככה שלמקרה ויש אנשים שמעוניינים בתמונות המקור פשוט תכתבו בתגובה ואשלח לכם.

שיתופי לינקים עם בלוגים אחרים
כמו שיצא לכם לשים לב, בצידו הימני של הבלוג ניתן למצוא לינקים לבלוגים ישראלים נוספים, כמו שאמרתי קודם אחת המטרות של הבלוג הזה זה לעודד בלוגים מהסוג הזה, אם יש לכם בלוג שהוא יחסית פעיל בנושא אנימה, מנגה, משחקים יפנים, תרבות יפן, לייט נובלים, וזי'ואל נובלים, מוזיקה יפנית, או כל דבר אחר שמתקשר למדיום הענק הזה, אתם מוזמנים לשלוח לי הודעה כאן, במייל, בכל מקום שאתם יודעים שאפשר למצוא אותי ואשמח להוסיף אתכם. תוסיפו גם אותי!

מקווים שתהנו כאן, ספרו גם לחברים, הפוסט הבאמת ראשון יגיע עוד השבוע, יש למה לצפות (:


9 תגובות:

  1. בדרך כלל אני מחכה לראות פוסטים בנושא לפני שאני עושה את זה אבל עקב העובדה שהיית דיי פעיל בסויקה סאן הוספתי אותך כבר לבלאג(http://blag.jiyuu.org/?BlogID=33)

    בהצלחה בהמשך הדרך

    השבמחק
  2. בהצלחה בדרך החדשה! מבטיח שאמשיך לקרוא את דבריך גם כאן.

    השבמחק
  3. בהצלחה סבי (:
    נעקוב אחריי הפוסטים שלך גם פה! <;

    השבמחק
    תשובות
    1. לא ידעתי שעקבת אחרי הפוסטים שלי, אבל עכשיו נחמד לדעת, תודה D:

      מחק
    2. אני סטוקר שלך מאז Jump Spirit הישנה...עברנו הרבה ביחד אל תשכח (:

      מחק
  4. עכשיו שגם אני נכנסתי לצהלוש אני מגיבה בדיליי עצום, אבל היי, עדיף לאחר מאשר בכלל לא להגיב!
    אני אישית חושבת שאתה אחד הכותבים היותר טובים בסויקה ואהבתי כל אחד ואחד מהפוסטים שלך, תמיד היית מקורי עם הרעיונות והבאת דברים מעניינים. וכמובן שהפאנל המשותף שלנו על אנימציה בכאמ"י האחרון עבר לא רע בכלל לדעתי~
    בקיצור, אין מקום לספק שאהיה קוראת קבועה כאן בבלוג, אפילו הוספתי אותו כבר למועדפים. מצפה לעוד ועוד כתבות שלך! D:

    השבמחק
    תשובות
    1. סאנקיו 3>
      אשתדל כבר היום לפרסם את הפוסט הראשון כאן D:

      מחק