יום שני, 11 בספטמבר 2017

בועת מחשבה, כאמ"י, הקטלוג ועתיד הבלוג

אני בימים האחרונים. מי שמזהה 10 נקודות.




 בשעה טובה צוות הפאנזין "בועת מחשבה" פרסמו בכנס כאמ"י
2017 את גיליון 8 יחד עם מיזם חדש - אוגדן נשים שהוא האגדון הראשון של הפאנזין. הפאנזין והאוגדן ביום הכנס נמכרו בדוכן בתצורה הפיזית שלהם. פיספסתם? אל דאגה! הפאנזין יושק באופן רשמי יותר, כמו בעבר בקומיקאזה ב-20 לספטמבר, ערב ראש השנה החל מהשעה 11:30 ועד השעה 14:30. אם גם שם תפספסו, אל דאגה, העותקים הנוספים ישארו בקומיקאזה ותוכלו להגיע בכל יום לרכוש אותם. גרים רחוק ותגיעו לתל אביב רק במועד מאוחר יותר ורוצים לקרוא את הגיליון עכשיו? גם לזה הפאנזין התכונן ואתם רשאים לקרוא בחינם לחלוטיין את הפאנזין בתצורה הדיגיטלית שלו ובעת שתגיעו לקומיקאזה או לכנס כלשהו בו יהיה דוכן של הפאנזין ותרצו לתמוך בהם העותק הפיזי יחכה לכם שם. קישור לאירוע ההשקה בקומיקאזה בפייסבוק, קישור לקריאה של גיליון 8 ואוגדן הנשים.


אני, כמו בגיליון הקודם גם שותף להפקת הגיליון ה-8, כתבתי מאמר על הקריירה המוצלחת של נאוקי אורוסאווה, אחד מהמנגקה האוהבים עליי ביותר. אשמח מאוד לשמוע את דעתם של כל מי שקרא את המאמר, כל דעה כמובן תתקבל בברכה. כמובן אם יש לכם גם דעות על שאר המאמרים והכתבות בפאנזין מוזמנים לכתוב בעמוד הפייבוק של הפאנזין או אפילו כאן אם תעדיפו להיות אנונימים. בימים אלו כבר עובד על הגיליון הבא ומקווים שתזכו לקרוא אותו בקרוב.



♪♪♪

כנס כאמ"י נוסף מאחורינו, זה הכנס הראשון שאני יצאתי ממנו ברגשות מעורבים ולא הכי טובים. חשבתי לכתוב כאן בבלוג את כל דעותיי על הכנס אבל בסופו של דבר זה לא יצא. כל יום שעובר מרגיש שמה שאכתוב יהיה פחות רלוונטי וראיתי כבר מספיק אנשים שנותנים התייחסיות לדברים שכבר רציתי להגיד. דבר אחד כן אגיד כי זה היה הדבר הכי מציק והייתי כנראה היחיד שחווה את זה. התנהלות לא הכי טובה מבחינת צוות תכנים לטעמי, על אף שהודרכנתי שתכנים נכנסים מהכניסה הראשית, זה לא קרה, נאלצתי להיכנס מהצד, לא היה לי תג, נאלצתי לחפש את צוות תכנים לקבל סרט ליד על מנת שלא אסתובב ללא זיהוי בכנס שבסוף לא יחשבו שהסתננתי לשם. מעבירי תוכן כתודה לתורמתם גם מקבלים שולחן עם כיבוד קל, קפה ותה וחדר לנוח בו, כאשר הגעתי לחדר הופתעתי לראות שלא היה דבר מעבר למייחם. נאלצתי ללכת לחפש איש סגל כלשהו על מנת שנלך ביחד להביא ציוד שהיה אמור להיות שם לפני כן. במהלך הדברים כבר שמעתי שהיה בלאגן גדול, שהתחיל עוד מההקמה שבה קיבלתי טלפון מהשותף שלי לתוכן יום לפני להכין דברים בזריזות, מבין ויודע, אבל אם אף אחד לא יעיר על משהו שרק אני חוויתי כנראה שאף אחד גם לא ידע לשפר את זה לפעם הבאה, לכן הינה, אמרתי את זה.

העברתי במסגרת הכנס את התוכן של "המנגה קפה", אשמח לשמוע לדעתכם, הייתה היענות גבוה ומעניינת ושמעתי כבר מספר הערות בזמן האירוע, אשמח לשמוע כאן בתגובות גם אם יצא לכם ואם לא ומה תרצו לראות הלאה. לצערי התוכן הנוסף והמקורי שתיכננתי להעביר שהייתה הרצאה על השינויים שעברה תעשיית ההפצה הרשמית של מנגה באנגלית ב-20 השנים האחרונות לא אושרה, אבל מקווה שבהזדמנות אחרת אצליח להעביר את זה. במקור לא הייתי אמור להעביר את הטריוויה בכאמ"י אבל מיכוון שגם זה היה תוכן שלא אושר לכנס אז הטריוויה תגיע ביום חמישי הקרוב במסגרת ערב התכנים של אמא"י, שם אהיה עם 2 משותפיי הטובים ונשמח מאוד לראות אתכם. קישור לאירוע התכנים בפייסבוק.




הקטלוג - הפרויקט ארוך הטווח הכי טוב שהצלחתי לעשות מאז שהתחלתי לכתוב בבלוגים ככלל, פרויקט שהיה מביא לי סיפוק אישי (ובזבוז כסף מטורף) ותמיד שמחתי לשמוע תודות ושזה עזר לאנשים במקרים כאלו ואחרים. הקטלוג שבא במקור מפורום Anime-IL שכיום רגל וחצי בקבר, אבל אז צוות אנימנגה המיתלוגי דאג לשמח אותי בכל חודש. אז הינה בחודש אוקטובר 2016 הרמתי את הכפפה והחזרתי את הקטלוג מהמוות. החודש לצערי לא התאפשר לי לפרסם את קטלוג חודש ספטמבר עקב אירוע רפואי אישי שבו אני קצת מושבת למיטה כבר כמעט 3 שבועות. עמכם הסליחה אבל אל דאגה, כמשהו שאני מאוד מתגאה בו שאני הצלחתי לעשות לאורך זמן (כ-11 חודשים ברצף!) הקטלוג יחזור בחודש אוקטובר. מקווה שתצפו לכך.


הפעם האחרונה שהתייחסתי לעתיד הבלוג היה במאי 2016, מאז הדאגה שלי ירדה מיכוון שמצאתי זמן לפרסם כמעט בכל חודש משהו חדש, בין אם זה היה הקטלוג, ערוץ היוטיוב שלי שפרח בצורה נפלאה וכבר עם 561 עוקבים, הביקורות, הדעות הראשוניות ובועת מחשבה. התעסוקה הייתה רבה ומבורכת ומאוד נהנתי מהתקופה הזאת. אלו לא מילות פרידה כמובן, אלא מילות עזרה! אני יודע שבלוגים ופורומים הם כבר לא מה שהיה פעם, הנבלה שנקראת פייסבוק משמידה כל מה שעומד בדרכה ולפעמים אנשים רוצים להיות אנונימים ולדבר על דברים כאלו ואחרים. לכן אני מחפש כתב נוסף לבלוג, שיכתוב על כל נושא שיבחר שקשור לתרבות האוטאקו או על תרבות יפן למשך 12 החודשים הקרובים, בעיקר לחודשים מרץ עד מאי בהם אני אהיה ביפן וכנראה שלא יתאפשר לי לכתוב בבלוג כל כך. התייבות לפחות לפוסט אחד בחודש למשך 12 חודשים - המשרה היא בתשלום סמלי שיסגר ביני לבין הבחור/ה שירצו, ככה שאני מניח שאצליח להשיג אולי ככה עובד חרוץ שירצה לעזור. מוזמנים לשלוח לי פרטים שלכם למייל ואצור איתכם קשר בהקדם, זמן אחרון להגשת מועמדות - 30/9/2017. המייל שלי - qwizart1@gmail.com

דרוש עובד חרוץ, החתול אינו חובה.

תגובה 1:

  1. איך אפשר שלא לזהות את Fune wo Amu, האחת והיחידה!

    יפה שהצלחתם להוציא את גליון 8 מהר כל כך, זו בוודאות הייתה משימה לא קלה. בינתיים יש לי את כל 8 הגליונות + האוגדן אצלי. (:
    וכן, כאמ"י בהחלט היה בעייתי למדי, למרות שבסוף עדיין נורא נהנתי בו. האמת שהמנגה קפה היה אחד ההיילייטס בו! היו הרבה יותר אנשים הפעם, והיה לנו שולחן הירו אקדמיה סוער במיוחד, בו אפילו עברנו לדבר על סדרות אחרות כמו מוב סייכו, שלא רק שפחות או יותר כולם ראו, אלא אפילו כולם אהבו מאוד, יותר מ-OPM! אלה בהחלט היו ~שעתיים מוצלחות. כמובן, היו גם שולחנות ריקים, אבל ברגע ששולחן נהיה פעיל, הוא זורם נפלא.

    נחמד לשמוע שאנחנו צוות אנימנגה "האגדי" [;
    אבל כן, הקטלוגים בהחלט היו חסרים לי עד שהתחלת עם שלך. אתה גם עושה אותם הרבה יותר יעילים, ללא עבודה מיותרת שסתם גוזלת זמן, זה טוב! אז אחכה לי לקטלוג אוקטובר~

    השבמחק