יום שישי, 25 במרץ 2016

[הארוקון 2016] מנגה במרוצת השנים

אתמול במסגרת הארוקון 2016 שהתקיים בבנייני האומה בירושלים העברתי יחד עם נטלי, מבלוג סויקה הרצה בנושא היסטורית המנגות החל מתקופת הייאן ועד לאחר מלחמת העולם השניה. בפוסט מצורף המצגת וההמלצות שניתנו, בנוסף אשמח לשמוע מכם הערות, הצעות לשיפור ובכלל את דעתכם על ההרצאה.

המצגת נמצאת בקישור כאן.
טקסט.

וההמלצות בפירוט כאן;
Kyousougiga
Nurarihyon no Mago
Miss Hokusai
Gegege no Nyobo
Onward Towards our Noble Deaths
Black Jack
Aolf ni Tsugu
Pluto

כמו שציינתי בתקציר אני מקווה לשמוע תגובות של מי שהיה נוכח, לכל דבר שהיה, טוב או רע, חשוב לי לשמוע את זה מכם על מנת להשתפר לפעם הבאה! בקרוב אכתוב פוסט מסכם אישי לכנס.

4 תגובות:

  1. המצגת נראית מעניינת, חבל שאין בה קצת מלל בשביל חסרי מזל כמוני שפספסו את ההרצאה. אני בטוח שההרצאה הייתה מרתקת ביחד עם התמונות האלה. את רובן לא הכרתי, אז יש מה להשלים עד הפעם הבאה. מקווה שאוכל להגיע להרצאות הבאות, אם יהיו עוד! (וכדאי שיהיו!)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה שהערת את תשומת לבי, שחכתי לגמרי מהמלל, הוא נמצא בקישור שאני אצרף פה ואערוך גם את הפוסט. הטקסט לא כתוב בצורה מקצועית או משהו הוא נועד נטו להזכיר לנו במהלך ההרצאה דברים למקרה שנשכח, אבל הוא תופס בתור משהו קריא אם זה מה שתרצה. אני גם מקווה שנוכל לעשות הרצאות ופעיליות נוספות בעתיד.

      https://docs.google.com/document/d/1b3EYgFOUz6tIPDn7mLxpAiORFeKCwt4h8wyeWmSmLI4/edit?usp=sharing

      מחק
  2. אה, תודה רבה. עברתי על הטקטס, הוא מאוד מעניין, ומאוחר יותר היום אחזור להתעמק בו. תמיד כיף ללמוד יותר על התחביב, ומעולם לא חקרתי על זה מנקודת מבט היסטורית. כל הכבוד על ההשקעה, אני מבין ממנה שההרצאה בטוח הייתה מרתקת (:
    אגב, הקישור שערכת לפוסט לא עובד.

    השבמחק